Finished!

Daar ben ik weer! De afgelopen maand was een gekkenhuis. Het is onvoorstelbaar hoe de weken voorbij vliegen met een pasgeboren baby in huis. En vandaag heb ik eindelijk echt weer zin om een blogje te “schijven” en gelukkig heb ik ook wat om te laten zien!

Het dekentje voor Max is af!

De oranje banen heb ik toch achterwege gelaten.

Het dekentje moet nog wel even opgespannen worden. Dan komen de punten nog iets mooier uit. Ik ben er echt heel blij mee! Fijn project om aan te werken en ik zie mezelf echt nog wel een sjaal in dit patroon maken.

Maar eerst nog wat andere WIP’s van m’n hooks&needles!

Patroon: Walt Painted Chevron Blanket van Danielle Romanetti.

Garen: Drops Paris van Garnstudio.

After quite a long hiatus, I’m back and, hurray, ready to share a finished object!

It’s my Walt Painted Chevron Baby blanket. I made it for my baby boy Max who was born on August 10th.

I really liked working on it. The pattern flies of the needles. I’d like to make a chevron scarf one day, but first I have to finish some long term WIP’s!

Pattern: Walt Painted Chevron Blanket by Danielle Romanetti.

Yarn: Drops Paris by Garnstudio

Eén gedachte over “Finished!”

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.